Leveringsbetingelser | Smykish
14 dages fuld returret - JULEGAVER KAN BYTTES TIL D. 15 januar 2022
×

BF OUTLET Øreringe Armbånd Halskæder Ankelkæder Ringe Instagram om os

Leveringsmuligheder:​

*Leveringstid er gældende for efter pakkens afsendelse. Alle vores smykker er håndlavede, og der kan derfor kan der gå op til 3 hverdage, før din bestilling bliver afsendt.

PostNord B-brev - 4-8 hverdage efter afsendelse: 19 kr. // Ikke sporbar brev - Ikke forsikret.

PostNord Quickpost  - 2-3 hverdage efter afsendelse: 35 kr. // Ikke sporbar brev - Ikke forsikret.

DAO Nærmeste pakkeshop - 1-4 dage efter afsendelse: 45 Kr. // Sporbar pakke (Anbefales) - Forsikret.

 

ALTID FRI FRAGT på køb over 450 kr.

Hvor lang tid det går, før du modtaget smykkerne, afhænger af hvilken type levering du vælger.

Med den billigeste levering fra PostNord til 19 kr, bliver ordren leveret indenfor 4-8 hverdage efter pakkens afsendelse. Du modtager en mail når din bestilling sendt afsted og er på vej mod dig. Denne leveringsmetode er ikke sporbar, og derfor er den heller ikke forsikret. 

Hvis PostNord Quickpost er valgt, vil pakken typisk blive leveret 1-2 dage efter pakkens afsendelse. Denne leveringsmetode er ikke sporbar, og derfor heller ikke forsikret. 

OBS! Vær opmærksom på at Postnord ikke leverer i weekender eller på helligdage, hvorved længere leveringstid kan forekomme. Idet at der ikke er mulighed for sporing af pakken med nogen PostNords løsninger, kan en evt. gensendelse af ordren først ske når vi modtager pakken retur hos os, som kan fx. skyldes ubekendt på adressen. Da Postnord levere pakken i din postkasse er det vigtigt at det navn som oplyses ved bestilling fremgår på postkassen, så de kan identificere den rette modtager. Fremgår navnet ikke bliver pakken tilbagesendt til os. Det er på eget ansvar at få tilsendt sin bestilling med Postnords leveringsløsniger og dermed er pakken ikke forsikret - Derfor anbefales disse leveringsmetode umiddelbart ikke. 

Med valg af DAO som leverandør kan du spore din pakke hele veje. Ved afsendelse af pakken vil du modtage en besked, og igen når pakken kan hentes i nærmeste pakkeshop. Du kan altid følge din pakke ved at indtaste pakkens sporingsnummer her: 
Hvis pakken ikke dukker op indenfor forventet leveringstid, kan du tage kontakt til DAO's kundeservice på tlf: +45 72 33 08 00 og kontakt derefter også os på mail, så vi er opmærksomme på den manglende levering Og kan hjælpe fra vores side.

DAO forsikrer  alle deres pakker, og ved evt. beskadigelse eller bortkommen af pakken, startes en erstatningssag 10 dage efter pakkens efterlysning, nå pakken er behandlet fra DAO fremsendes ordren altid  til dig igen. Penge kan ikke refunderes før gensendelse. Du kan læse mere om DAOs leveringsbetingelser på deres hjemmeside.

Generelle leveringsbetingelser:

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 19 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen. 

Dine varer sendes med PostNord eller DAO.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice hos leveringsfirmaet.

Ved modtagelse af tydelig beskadiget pakke bedes du tage kontakt til rette leveringsfirma.